KOMENDANT RAWICKIEJ KPP URLOPOWANY.

Temat: Anglia cz. II
...przez Vedma (Wiadomość 9364515) (...) Lorelei - nie dziwie Ci sie, ja jeszcze 2 dni przed weselem twierdzilam, ze gdybym mogla cofnac czas, pobralibysmy sie w registry office i nie byloby zadnego zawracania glowy :D i ze nienawidze slubow :D ale im wiecej czasu uplywa od 13 wrzesnia, tym bardziej mysle sobie, ze bylo warto ;) A nie mowilysmy? :ehem: ;) To sa wspomnienia jedyne w swoim rodzaju. Kuseczka, super sa te zdjecia wodospadow. Szkoda, ze to ode mnie tak daleko, sam dojazd zajalby mi jakies 5 godzin... Lorelei, tak sie wybieram do tej Kornwalii i wybrac sie nie moge :D. Najdalej na zachod dojechalam do Torquay w Devon i utknelam;), spodobaly mi sie te piekne klifowe wybrzeza i male romantyczne wioseczki. Planuje zaciagnac tam niedlugo ponownie TZa. :)
Źródło: wizaz.pl/forum/showthread.php?t=268696



Temat: Erich Fuchs konkurs z nagrodami
Popieram pomysł encyklopedii Przesieki:) Póki co proponuję zbierać informacje w serwisie - dzięki temu będziemy mogli obserwować czy zebrała się słuszna ilość materiałów. Co do konkursów - może nie czekając na rozwiązanie konkursu o Erichu Fuchsie ruszyć z konursem na najlepsze zdjęcie wodospadu? Proszę o głosy KAPITUŁY, a szczególnie Ola - fundatora nagród :)
Źródło: forum.przesieka.pl/viewtopic.php?t=16


Temat: polar czy szara połówka?
Cały szary stosuje się w celu obniżenia intensywności światła np. chcesz wykonać w słońcu zdjęcie z małą głębią ostrości. Przysłona 1,8 a czas wychodzi poza zakres, Wykonując zdjęcie wodospadu w dzień z efektem płynącej wody musisz dać czas np 1 sek, lub dłuższy, bez filtra szarego o kilkukrotnym przyciemnieniu ani rusz
Źródło: optyczne.pl/phpBB2/viewtopic.php?t=8038


Temat: filtr szary ND2 4 a może jednak 8
filtr szary ND2 4 a może jednak 8   Witam wszystkich Stoję przed dylematem zakupu filtra szarego. Zamierzam zainwestować w system P Cokina gdyż na pewno za jakiś czas zmienie moje S5500 na lustrzankę. Chcę sobie kupić filtr szary ale nie wiem o jakim stopniu przyciemnienia wybrać.Zamierzam go wykorzystywać do zdjęć wodospadów,morza-fale itp. Wiem, że najlepiej byłoby mieć ND2 i ND4 co umożliwiałoby możliwość regulacji przyciemnienia ale budżet mam chwilowo ograniczony. Doradźcie mi na który się zdecydować do mojego aparatu. Jeśli macie jakieś doświadczenia w stosowaniu tych filtrów w S5500 piszcie.
Źródło: cyberfoto.pl/showthread.php?t=70241


Temat: [APie] moje zdjęcia, różne kategorie
Zdjęcie wodospadu nr. 7 IMO leży w porównaniu do innych reszta na plus
Źródło: canon-board.info/showthread.php?t=27967


Temat: Roby - pajączki i światło str. 141.
  Cytat: beeblebrox napisał(a) ten z człowiekiem fajnie wyszedł! - edit: znaczy wszystkie fajne, ale to się wśród wodospadowych wyróżnia. No mogła by to być kobieta :mrgreen: byłoby już super... Ogólnie wszystkie zdjęcia wodospadów się mi podobają.
Źródło: klubkm.pl/forum/showthread.php?t=2547


Temat: Fotografia nocna
jakie czasy bez statywu .. zgodzę się z poprzednikiem, ale dodam swoje trzy grosze i powiem: to zależy ;) od ogniskowej ... 10mm jestem w stanie utrzymać powiedzmy dość stabilnie (podkreślam - dość stabilnie a nie stabilnie) w okolicach 1/6 .. 1/10 sekundy.. a im dłuższe ogniskowe, tym trudniejsze schody. raz .. chyba tylko raz utrzymałem 1s z ręki i wyszło nieporuszone. robiłem zdjęcie wodospadu w jaskini ... nie miałem możliwości rozstawienia statywu ;) kolejny raz chyba bym się nie zdecydował, mimo że podobnie jak poprzednicy nie piję (w dużych ilościach, ale też nie gardzę), to ręce lubią się trząść w najmniej spodziewanych momentach :)
Źródło: national-geographic.pl/forum/showthread.php?t=705


Temat: Wodospady Słowacja [bil78]
Wodospady Słowacja [bil78]   Witam zamieszczam kilka zdjec wodospadów z Słowacji.Warunki byłu dosc ciezkie bo prawie ciagle padał desz, wszystkie zdjecia robione z reki. Zapraszam do ogladania i oceniania fotografi..Pozdrawiam 1. 2. 3. 4. http://img291.imageshack.us/img291/5595/4kc1.jpg Edit by RAF: zlinkowane za niezgodny z regulaminem rozmiar pliku. Ostrzegałem i czekałem dość długo 5.
Źródło: cyberfoto.pl/showthread.php?t=72504


Temat: Pokażmy zdjęcia z wakacji :D
Dot.: Pokażmy zdjęcia z wakacji :D   Cytat: Napisane przez demonik Park krajobrazowy i rzeka Krka :) najbardziej podoba mi sie zdjecie wodospadu:) jest cudowne :ehem:
Źródło: wizaz.pl/forum/showthread.php?t=67322


Temat: Zdjecia do oceny i wskazówek
...się mi znajome więc pozwoliłem sobie dostępnymi źródłami sprawdzić... i się nie pomyliłem... ziomal jesteś :) Tak jak w tamtym wątku popraw sobie znaczki pocztowe, numeruj zdjęcia, dużo lepiej byłoby gdybyś wstawiał wszystkie swoje foty w jednym wątku. 1. Brakuje mi ostrości z prawej strony 2. Klasyczne, poprawne, niema sie doczego przyczepić, ale i też niczym się nie wyróżnia (na rybkach??) 3. znów brakuje ostrości na kamieniach ( zdjęcia wodospadów rób zawsze na statywie, tutaj chyba nie było) 4. j.w. plus drażni mnie niedoświetlenie z prawej i z góry 5. lekkie mydło z tyłu, niebo wyszło dziwnie, ale widoczek dość fajny
Źródło: cyberfoto.pl/showthread.php?t=97793


Temat: Fotogra
A ja chcę zdjęcie wodospadu
Źródło: wsiaki.jun.pl/forum/viewtopic.php?t=48


Temat: Fajna zabawa: dajemy linki do zdjęć... :)
"telewizorek" o przekątnej 103 cali a ja chętnie zobaczę zdjęcie wodospadu Niagara :lol:
Źródło: beztabu.com/showthread.php?t=7159


Temat: wideo film o duchach
Większość, a nawet zdecydowana większość to faki..sama mogłabym coś takiego zrobić (z tymi rączkami przypuścmy)...nie znam się za dobrze na tych wszystkich trikach, ale to są naprawde kiepskie zdjęcie... Podziele je wszystkie na trzy kategorie Pierwsza to zdjęcia z rączkami Druga to zdjęcia z "ewidentnymi" duchami [czyt widocznymi] A trzecia to zdjęcia "na wyobraźnie"...jak zdjęcie wodospadu :/
Źródło: paranormalne.pl/index.php?showtopic=6236


Temat: konkursy wszelakie
W takim razie deklaruję, że ocenię wycieczki rowerowe. Jeśli ktoś przyśle piesze- oceniać będzie Wik, jeśli rowerowe - ja (chyba, że ktoś inny ma ochotę; chętnie odstąpię:) Kto się zgadza, ręka do góry. Jeśli natomiast kolejnym konkursem miałby być jednak konkurs na najładniejsze zdjęcie wodospadu - proszę szanownych członków Kapituły o podniesienie obu rąk :)
Źródło: forum.przesieka.pl/viewtopic.php?t=36


Temat: Wodospady w Karkonoszach
Zdjęcie Wodospadu Jodłówki: http://www.borowice.pl/pl/05.html
Źródło: forum.przesieka.pl/viewtopic.php?t=534


Temat: Foto fun :)
niestety samego Shadiego nie moglam znalezc takze masz go gdzies w tle (nawet nie wiem ktory to) i poprosze o zdjecie wodospadu niagara
Źródło: nocnytrans.net/forum/viewtopic.php?t=4090


Temat: Chcę zobaczyć...
Wiec dla mnie teraz niech będzie zdjęcie wodospadu, ale robione z perspektywy tej jaskini która znajduje się za wodospadem... Wiecie jak to wygląda
Źródło: 5lo.vot.pl/viewtopic.php?t=336


Temat: Gry i zabawy forumowe 2 - inne
ja poprosze zdjecie wodospadu
Źródło: forumczestochowa.pl/viewtopic.php?t=670


Temat: Przepalone fotki w ostrym słońcu
Cytat: Wlasnie to ile trzeba jest za malo, jak widzisz tu na fotce nr 2 ciemne kamienie niewiele zlapaly dodatkowego swiatla i pomimo, lampy na maksa na plus przy HSS nie udalo mi sie wystarczajaco dopalic ciemnej postaci Tylko, że zdjęcie wodospadu to sytuacja odwrotna, ekstremalnie jasny motyw główny i ciemne tło. Co więcej, zdjęcie zrobione w trybie TV, a nie w manualu, a to w połaczeniu z aktywnym punktem AF na ekstremalnie jasnym motywie głównym robi różnicę. Jeśli możesz to pokaż to zdjęcie o którym mówisz, z jasnym tłem i postacią w cieniu, której nie mogłeś doświetlić w manualu. Jestem szczerze ciekawy. !!! Łączenie podwójnego wpisu !!!...
Źródło: canon-board.info/showthread.php?t=34912


Temat: Canon 17 mm ts-e f/4l ktoś wie coś więcej
komor, oczywiście masz rację, że zastosowanie tylko i wyłącznie do landsaftów to było by ograniczenie mozliwości obiektywu t&s. do architektury, wnętrz jest wymarzony. mój typ 24mm na FF to bajka i może kiedyś... ja natomiast widzę zastosowanie tego szkła np w "ciasnych" landszaftach - widziałem jedno takie zdjęcie z parku narodowego zion i jego wykonanie przypisuję właśnie temu szkłu. było to zdjęcie wodospadu - piękna perpektywa bardzo wysokiego spadu wody... w takich zastosowaniach widzę ten obiektyw..
Źródło: optyczne.pl/phpBB2/viewtopic.php?t=7226


Temat: Wisła i okolice
1 & 2 nic szczególnego 3 bardzo fajne 4 fajne 5 kadr mi nie pasuje 6 najlepsze z wszystkich zdjęć wodospadów wg mnie 7 niezłe 8 owieczka jak owieczka 9 nie podoba mi się zupełnie 10 szkoda, że pogoda nie była lepsza... 11 nie podoba mi się zbytnio 12 poprawny tytuł :) "ślady" słońca psują oglądanie
Źródło: cyberfoto.pl/showthread.php?t=51451


Temat: nowy konkurs?
Mam więc pytanie do nowego przewodniczącego i innych członków KAPITUŁY Może by tak zorganizować konkurs na najlepsze zdjęcie wodospadu Podgórnej? ... w końcu to symbol Przesieki! Myślę, że wiele osób ma ładne zdjęcia wodospadu - można by zrobić fajną galerię na przesieka.pl
Źródło: forum.przesieka.pl/viewtopic.php?t=33


Temat: Zabawa obrazkowa :)
jem paczka Ja poprosze zdjecie wodospadu niagara
Źródło: forum.we-dwoje.pl/viewtopic.php?t=1176


Temat: Galeria z waszych podróży :)
Dot.: Galeria z waszych podróży :)   5 załącznik(i/ów) I jeszcze kilka...dołączam również zdjęcia wodospadów w Krka (także Chorwacja) :D
Źródło: wizaz.pl/forum/showthread.php?t=136894


Temat: Moje zdjęcia (nowe str.8)
grafi1982 dzięki za rady. Filtry będą, mam nadzieję, w niedalekiej przyszłości A ostatnie fotki w zamyśle autora - czyli mnie - miały być takie ,,sielskie i anielskie...". Może nie do końca to wyszło Zamieszczam nowe fotki, pewnie większość ma na koncie zdjęcia wodospadów i strumyków Co sądzicie o moich fotkach? 28. 29. 30.
Źródło: forum.fotoexpert.pl/viewtopic.php?t=8682


Temat: Dzikie Bieszczady, a co to?
Ściąga dla przewodników. Podoba mi się. Mylisz się. Coraz bardziej mi się podoba. Włąsnie dowiedziałam się, że mamy jeszcze jeden wodospad w Bieszczadach, a raczej kilka wodospadów blisko siebie. Znajdują się za kamieniołomem przy drodze Berehy-Nasiczne. Jest także bardzo piękne zdjecie wodospadu w Pszczelinach o którym prawie nikt nie wie. Duża część książek z bibliografii jest nie do zdobycia na rynku.
Źródło: forum.bieszczady.info.pl/showthread.php?t=3837


Temat: Zrób to sam - dyfuzor do wbudowanej lampy błyskowej
TomPs-l - chciałem zmienić temat... ale też mnie wywaliło... (i dlatego potrójne posty powyżej...). Wczoraj też sprawdzałem to menu servisowe - faktycznie da się zrobić ISO 50 :shock: Gdyby tylko dostęp do tego był łatwiejszy to mogłoby być całkiem przydatne (np.: portrety przy maksymalnie otwartej przesłonie w słoneczny dzień... albo zdjecie wodospadu czy strumienia z łagodnie płynącą wodą bez użycia filtra ND) Ciekaw jestem co jeszcze się tam znajduje ;-) Może wkrótkce powstanie jakiś ruski soft do E-500 :?: ;-)
Źródło: cyberfoto.pl/showthread.php?t=64207


Temat: Gra w fotki ;)
Dot.: Gra w fotki ;)   1 załącznik(i/ów) Poproszę o zdjęcie wodospadu
Źródło: wizaz.pl/forum/showthread.php?t=67137


Temat: Co wybrać 70-200 f4 IS czy 70-200 f2.8 bez stabilizacji?
czasami is jest bardziej przydatny W rzadkich sytuacjach, kiedy chcesz miec koniecznie czas pozwalający na rozmycie jakiegoś ruchu przy zachowaniu ostrości reszty zdjęcia. Innymi słowy, chcesz zrobic na przykład zdjęcie wodospadu z rozmytą wodą na 1/60 sekundy z ręki. Akurat takie fotki robi się zazwyczaj na szerszym kącie, ale są analogiczne sytuacje. Niemniej rzadkie.
Źródło: optyczne.pl/phpBB2/viewtopic.php?t=3836


Temat: Karteluchy eKateriny i quilligunowe różności ...:)
Dot.: Karteluchy eKateriny :)   Kasientos- dziękuję :) Dlatego tez dałam trochę kartek jednolitych z dorobionymi paseczkami a trochę normalnych w kratkę :) Czasami można napisac coś na tych a czasami na tamtych:) Nir- zdjęcia robione cyfrówką, ale ona jak chce to zrobi dobre, a czasami nie mogę jej ustawić na ostrość dobrze:) A ta ilusracja to zdjęcie wodospadu we Włoszech :D Musiałam je dać hihi:) a serduszka- owszem, do paznokci, nawet takowe mam teraz na pazurach- ale czego to teraz się nie przykleja na notesiki ;) I co ? Jak na pierwszy raz to całkiem całkiem ?:) Mam jeszcze nad czyms popracować ? Na pewno, ale może jakieś wskazówki ?:)
Źródło: wizaz.pl/forum/showthread.php?t=257386